Om gebruik te maken van de online donatiediensten van Dono.be dient u uw organisatie in te schrijven doormiddel van het onderstaande formulier. Na het formulier te hebben verzonden moeten nog enkele formaliteiten gebeuren voor uw vereniging aangesloten wordt (zie onderaan voor meer info)

Indien u al aangesloten bent bij Dono.be hoeft u zich NIET opnieuw aan te sluiten (niet zeker of u aangesloten bent: vraag het ons).

Velden hieronder aangeduid met # worden niet getoond op de website en worden alleen opgeslagen in de database zodat contact met uw organisatie opgenomen kan worden.

Velden aangeduid met * zijn verplichte velden.

Registratie - Ik wil
 
*
Maatschappelijke zetel
*
*
*
*
Vestigingsadres
Contactgegevens
*
Administratieve infomatie
*
*
*
*
Informatie voor publicatie
*
1500 karakters over
1000 karakters over
1000 karakters over
*
Jullie vereniging krijgt op het actieplatform een eigen subdomein. U kan de subdomein-naam hieronder zelf bepalen (op basis van de naam van uw organisatie) maar deze mag alleen bestaan uit kleine letters, streepjes en cijfers. Geen spaties, underscores, hoofdletters of vreemde karakters! De maximale lengte is 50 karakters.
http://
.dono.be
Moderator gegevens
*
*
*
*
*
*
*
 

Onderstaande instructies en uitleg worden u ook per email verstuurd bij inschrijving.

Na dit formulier te hebben ingediend word u gevraagd de volgende documenten per mail op te sturen naar info@dono.be.

  • de overeenkomst met SOCIALware ondertekend door een bestuurder (zie algemene voorwaarden van DONO.be)
  • de overeenkomst met PAY ondertekend door een bestuurder (zie algemene voorwaarden van PAY)
  • een kopie van het identiteitsbewijs van de bestuurder die getekend heeft (geen print van de elektronische identiteitskaart, aub)
  • een bewijs van de bankgegevens (bijvoorbeeld een kopie van een bankuittreksel of een print screen vanuit de internetbanking omgeving), met daarop de naam van de bank, het bankrekeningnummer, en de naam van de rekeninghouder van de desbetreffende bankrekening

Ik stuur mijn documenten op. Wat gebeurt er daarna?

Na ontvangst van uw documenten en goedkeuring (zie criteria hieronder) van uw dossier, krijgt u:

  • Een verwelkomings-email van DONO.be, die een gedetailleerde uitleg bevat over de diensten aangeboden door DONO en SOCIALware.
  • Een email van PAY die een gebruikersnaam en paswoord bevatten om uw gegevens op PAY.be up-to-date te houden (uw account zal dan al automatisch voor u geconfigureerd zijn).

Na ontvangst van deze emails kunt u met DONO.be fondsen beginnen werven. Met behulp van gebruikersnaam en paswoord dat u bij de inschrijving hebt bepaald kunt u zelf uw gegevens op DONO.be bijwerken.

Criteria om opgenomen te worden

  • Elke fondsenwervende instelling uit België dient als stichting of vereniging geregistreerd te zijn bij de Kruispuntbank van Ondernemingen.
  • Verenigingen of stichtingen buiten België worden niet geaccepteerd. De organisatie moet haar zetel (adresgegevens en rekeningnummer) in België hebben;
  • De fondsenwervende instelling dient de financiële verslaggeving van het vorige of lopende boekjaar op te kunnen geven;
  • Verenigingen met uitsluitend politiek of commerciële doelstellingen komen niet in aanmerking voor plaatsing op de site www.dono.be.
  • VZW SOCIALware behoudt ten alle tijde het recht om (zonder opgaaf van redenen) de plaatsing van een vereniging op haar site(s) te weigeren.

Voor meer informatie zie ook de algemene voorwaarden